Balatonfüredre kirándultak a PC Nagyik

2016. június 2. | Szerző | Kategória: Számítógépes oktatás nyugdíjasoknak

Balatonfüredre kirándultak a PC Nagyik

Május 27-én, egy verőfényes, nyárias pénteken kirándulni indultunk a PC Nagyi nyugdíjas
számítógépes tanfolyamra járók 15 fős csoportjával Balatonfüredre.
Vonattal utaztunk a célállomásunkig, ahol kis sétát követően a Városi Múzeumot tekintettük
meg. Tárlatvezetőnk sok érdekességet osztott meg velünk Füred történetével kapcsolatban,
különös tekintettel a XIX. századi közlekedésre, a fürdőéletre, az Anna-bálokra és a színházi
életre.
Ezután a Vitorlázeum, azaz egy vitorlástörténeti interaktív kiállítás várt bennünket, amely a
balatoni vitorlázás történetét szemléletesen, játékosan mutatta be, a modern számítástechnikai
eszközöket is felhasználva.
Egy kis szabadidő következett a múzeumok megtekintése után, ezalatt lehetett sétálgatni a
parton, ebédelni, savanyúvizet tölteni a flakonjainkba, fagyizni, vagy éppen egy padon üldögélve
élvezni a  időt és egymás társaságát.
Délután 2 órakor sétahajózásra indultunk, amely szintén nagy élmény volt számunkra. Az 1 órás
hajóút alatt megközelítettük a Tihanyi-félszigetet, majd visszakanyarodtunk, és a végén újra
Füreden kötöttünk ki. Csodás látványban volt részünk az egész út során.
A hazaindulás előtt még volt egy kis időnk sétálgatni, fagyizni, kávézni, lángosozni  ki mit
kívánt éppen. A csoport egy része busszal, a másik része vonattal utazott haza.
Talán minden résztvevő nevében mondhatom, gyönyörű, tartalmas és élményekkel teli napot
tölthettünk együtt, amelynek során még jobban összekovácsolódott kis közösségünk.